Shkruaj perberesin ...

Wednesday, August 22, 2012

Zamertime




"Gelu di anguria" (xhelatine me shalqi)

Perberesit e kesaj recete nuk i kam peshuar kurre, sepse gramaturat e tyre ndryshojne sipas embelsise se shalqinit. Sdq per gjysem litri leng shalqini duhen:

rreth 60-70 gr sheqer
50 gr niseshte
kanelle

Pergatitja:
tulin e shalqinit e frulojme dhe e filtrojme duke ruajtuar lengun ose e kalojme tek ai sendi i kuzhines qe redukton domatet ne salce.
Perziejme nje pjese te vogel te lengut me sheqerin dhe niseshtene. I shtojme lengun e mbetur dhe e vendosim tenxheren mbi zjarr te ulet. E perziejme derisa te trashet dhe te filloje te vloje.
Me pas e aromatizojme me pak kanelle.

Ne Siçili xhelatinen e shalqinit e aromatizojne me lule jasemini. I hedhin lulet e jaseminit ne lengun e shalqinit dhe e lene per disa ore te aromatizohet. 

E hedhim xhelatinen ne tasa dhe e vendosim ne frigorifer per disa ore derisa te trashet. Une preferoj ta vendos tek akulli 10-15 minuta para servirjes.
E servirim te sperkatur me kanelle ose edhe me çokollate te grire.







Varkeza me manaferra

biskota te tipit savoiardi te blera ne pastiçeri
mascarpone
panna e fresket
manaferra ose fruta pylli sipas deshires
luleshtrydhe
sheqer sipas deshires

Pergatitja:
1 ore para pergatitjes, vendosim ne frigorifer mascarponen me panen e fresket.
Pas nje ore rrahim me rrahes elektrik mascarponen, sheqerin dhe panen derisa te formohet nje mase kremoze.
Luleshtrydhet i kalojme ne frulator me pak sheqer dhe uje, e i reduktojme ne leng.






Me nje furçe kuzhine lyejme biskotat me lengun e perftuar dhe me nje sac a poche shtrojme kremin sipas deshires.
Ne siperfaqe vendosim manaferrat.




Maskim bananesh

Perberesit:
3 banane
10 gr gjalp
10 cl pana per embelsira
100 gr çokollate

Pergatitja:
i presim pergjysem bananet dhe kalojme me kujdes pergjate gjithe gjatesise se tyre nje shkop druri.
I vendosim bananet ne zonen e akullit te frigoriferit dhe i leme per rreth 1 ore e gjysem.
Nderkohe pergatisim nje si tip ganache. Vlojme panen dhe i hedhim çokollaten te prere ne copa te vogla. E perziejme derisa çokollata te shkrihet dhe ne fund i hedhim gjalpin.



I nxjerrim bananet nga frigoriferi dhe i zhysim ne ganache-n e mesiperme derisa te lyhen mire e mire e me pas i rivendosim ne frigorifer per 30 minuta te tjera.







Fugasse de Reco

Perberesit:

500 gr miell
250 ml uje
100 ml vaj ulliri extravergine
1 kg djathe i bute crescenza
8 gr kripe

Pergatitja:
formojme nje brume me miellin, ujin, kripen dhe vajin e ullirit. E punojme brumin derisa te behet i bute dhe elastik e me pas e leme te pushoje ne nje vend te ngrohte per afro 1 ore.
Pas kesaj kohe e ndajme brumin pergjysem.
I hapim dy gjysmat me okllai dhe me duar derisa te perftojme 2 pete te holla. Per hapjen e petave une perdor semola, qe eshte grure i bluajtur trashe.
Ndezim furren ne temp. maksimale dhe vendosim ne furre tepsine te ngrohet.
Sperkatim tepsine me semola dhe shtrojme njeren pete. 
Hedhim mbi djathin e prere ne copa te vogla dhe e mbulojme me peten tjeter duke treguar kujdes qe petet te puthiten mire pergjate bordeve.
E pickojme siperfaqen e focaccia-s qe te formohen disa vrima te vockla.




E vendosim tepsine ne furren e ngrohur paraprakisht ne temp. maksimale (250-270°C) per afro 10 minuta, derisa focaccia te marre nje ngjyre te arte.
E sherbejme te ngrohte e te sperkatur me vaj ulliri dhe kripe kokerrmadhe.





Ice cream

Perberesit:

9 euro
10 minuta kohe

Pergatitja:
vish sandalet. Merr portofolin. Shko tek gelateria e Marios dhe zgjidh midis 20 shijeve te ekspozuara.
Kthehu ne shtepi. Merr garuzhden e akullores dhe hidh ne çdo tas akullore sipas deshires.
Shtoji ca fruta te fresketa ose krem çokollate ose krem mou ose çte te doje e bardha zemer dhe servirja fmiut :)

1 comment:

  1. Përshëndetje, unë jam Daniella Williams Pasi kam qenë në lidhje me Anderson për vite me rradhë, ai u nda nga unë, bëra gjithçka që ishte e mundur për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, doja shumë që ai të kthehej për shkak të dashurisë që kam për të. E luta me gjithçka, i dhashë premtime por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte të bëja një magji për ta rikthyer atë, por unë jam tipi që nuk besova kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. e dërgoi me postë magjistarin dhe ai më tha se nuk kishte problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-i im do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai bëri magjinë dhe çuditërisht në ditën e dytë, ishte rreth orës 16:00. Ish-i im më thirri, isha aq i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që ndodhi, sa donte që unë të kthehesha tek ai, se më donte aq shumë. Unë isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai dhe kështu filluam të jetonim përsëri të lumtur së bashku. Që atëherë, unë kam premtuar se këdo që njoh që ka një problem marrëdhënieje, do t'i ndihmoja një personi të tillë duke e referuar atë te personi i vetëm real dhe i fuqishëm i magjisë që më ndihmoi me problemin tim. Ju mund t'i dërgoni email atij nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose në ndonjë rast tjetër. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    1) Magjitë e dashurisë
    2) Magjitë e humbura të dashurisë
    3) Magjitë e divorcit
    4) Magjitë e martesës
    5) Magjitë lidhëse
    6) Magjitë e ndarjes
    7) Dëboni një dashnor të kaluar
    8.) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj / magjinë e Lotarisë
    9) dëshironi të kënaqni të dashurin tuaj
    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për një zgjidhje të qëndrueshme. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...