Shkruaj perberesin ...

Sunday, September 2, 2012

Menuja e nje nate fundvere





Pissaledierè 
nje lloj pizza franceze  

Per bazen:
250 gr miell
125 gr gjalp i kripur ne temp. ambjenti

Per mbushjen:
1 kg qepe
cironka te konservuara ne kripe, aq sa te mbulohet e gjithe siperfaqja e petes
ullinj te zi
vaj ulliri extravergine
kripe
piper
trumez

Pergatitja:

sitim miellin ne planin e punes dhe ne mes formojme nje grope ku hedhim gjalpin ne temp. ambjenti.
I perziejme bashke derisa te na formohet nje brume. (Nese e shihni te nevojshme shtojini mases pak uje)
Brumin e mbeshtjellim me qese kuzhine dhe e vendosim ne frigorifer per afro 1 ore.
Nderkohe presim ne feta qepet dhe i skuqim ne vaj ulliri per afro 45 minuta ne zjarr mesatar, duke i njomur me disa luge uje, derisa te zbuten plotesisht.
Pas nje ore nxjerrim nga frigoriferi brumin e bazes dhe e leme te zbutet ne temp. ambjenti per afro 15 minuta.
Duke qene brumi si brume biskotash, pra prishet kollaj, e hapim direkt mbi letren e pjekjes.
I japim formen e tepsise me ndihmen e mollezave te gishtave dhe e vendosim ne furre ne temp. 180°C per afro 15 minuta derisa te marre nje ngjyre te arte.



Pasi te jete pjekur baza, e nxjerrim nga furra dhe e mbushim me qepet e skuqura, cironkat e lena ne uje te ngrohte per disa ore ne menyre qe te humbasin kripen e tepert dhe ullinjte. 

E aromatizojme me trumez, e sperkatim me vaj ulliri extravergine dhe e rivendosim ne furre per afro 40 minuta te tjera.

P.S.: kjo eshte receta tipike provencale, por ne baze te shijeve apo kohes ne disposicion baza mund te zevendesohet me brume brisé ose brume pizza.

Recete tjeter antipaste ishte Muffin rolls pikante, me te vetmin ndryshim zevendesimin e 'nduja calabrese me sallam pikant napoletan.







Rizoto me presh dhe pana

Perberesit per 8 persona:

6 presh
300 ml pana
500 gr oriz per rizoto
leng perimesh sa te nevojitet
kripe
piper
gjalp (shumeeee!!!!) 
djathe parmigiano + grana (shumeee!!!!) 
vaj ulliri

Pergatitja:
qerojme kercellin e bardhe te preshve dhe i presim ne rrathe te holle.
I skuqim ne pak vaj ulliri dhe 100 gr gjalp, duke i njomur me pak uje, derisa preshte te zbuten.
Pasi uji eshte shteruar, i shtojme orizin. 
E kaurdisim dhe i hedhim disa garuzhde leng perimesh te nxehte.
E gatuajme ne zjarr mesatar duke e kaurdisur dhe duke e njomur me leng perimesh here pas here.
Ne fund te kohes se gatimit, i shtojme panen dhe djathin e grire.
I hedhim piper dhe e servirim te ngrohte.








Brinje derri me hajvar "made by Ballakume" dhe qofte shqiptare me salce kosi dhe kastravec

Perberesit:
1 kg brinje derri
spec djeges i fresket
hudher
trumez
manxurane
rigon 
kripe
piper
vaj ulliri

Pergatitja:
ne nje tas perziejme erezat: specin djeges, hudhren, kripen, piperin dhe vajin e ullirit.
Lyejme me kete marinature brinjet e derrit dhe i leme te marinojne per 2 ore. 
Me pas i pjekim ne furre ne temp. 170°C per rreth 2 ore ose ne zgare. 

 
Per salcen ajvar (versioni i Ballakumes)


2 speca te kuq
2 spec jeshile
2 spec i verdhe
3 patellxhana
2 thelpinj hudher
2 qepe te njoma (vetem koka e bardhe)
1 spec djeges
majdanoz
uthull vere
vaj ulliri extravergine
kripe
piper

Pergatitja:
ne nje tepsi vendosim specat dhe patellxhanin e ndare pergjysem. 
U hedhim pak kripe dhe vaj dhe i pjekim ne furre per rreth 20 minuta. 
Me pas specat i fusim ne nje qese derisa te ftohen, ne menyre qe me pas te qerohen kollaj.
Grijme me thike specat edhe patellxhanat, pasi i kemi hequr lekuren. 
Ne nje tigan skuqim hudhren, qepen dhe specin djeges te grire imet.
I shtojme specat dhe patellxhanat. 
I kaurdisim per pak minuta dhe i shuajme me 2-3 luge uthull vere.
 I rregullojme me kripe dhe piper. 
I shtojme majdanoz te grire imet. Ne fund i sperkatim me vaj ulliri te bollshme dhe e leme tiganin mbi zjarr te fikur.
E servirim te ftohte.




Tiramisù

Pergatitja per nje tepsi me diameter 24-26 cm:

2 pako biskota savoiardi mundesisht prej pastiçerie, sepse jane me te buta dhe shume me te shijshme
340 gr sheqer
500 gr mascarpone
500 gr panna

kakao e hidhur
6-8 filxhana kafe express

Pergatitja:

rrahim mascarponen me panen dhe sheqerin derisa te formohet nje krem relativisht i trashe. 
Si mascarpone ashtu edhe pana duhet te jene shume te ftohta, madje ju keshilloj qe edhe enen ku do te rrihen, bashke me telat, t'i vendosni per disa minuta ne frigorifer.
Njomim ne kafe biskotat savoiardi dhe i shtrojme ne ene.
U hedhim siper kremin dhe vazhdojme me kete renditje derisa te perfundojne perberesit.
E vendosim ne frigorifer per te pakten 3 ore dhe ne momentin e servirijes e sperkatim me kakao te hidhur




1 comment:

  1. Përshëndetje, unë jam Daniella Williams Pasi kam qenë në lidhje me Anderson për vite me rradhë, ai u nda nga unë, bëra gjithçka që ishte e mundur për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, doja shumë që ai të kthehej për shkak të dashurisë që kam për të. E luta me gjithçka, i dhashë premtime por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte të bëja një magji për ta rikthyer atë, por unë jam tipi që nuk besova kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. e dërgoi me postë magjistarin dhe ai më tha se nuk kishte problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-i im do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai bëri magjinë dhe çuditërisht në ditën e dytë, ishte rreth orës 16:00. Ish-i im më thirri, isha aq i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që ndodhi, sa donte që unë të kthehesha tek ai, se më donte aq shumë. Unë isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai dhe kështu filluam të jetonim përsëri të lumtur së bashku. Që atëherë, unë kam premtuar se këdo që njoh që ka një problem marrëdhënieje, do t'i ndihmoja një personi të tillë duke e referuar atë te personi i vetëm real dhe i fuqishëm i magjisë që më ndihmoi me problemin tim. Ju mund t'i dërgoni email atij nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose në ndonjë rast tjetër. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    1) Magjitë e dashurisë
    2) Magjitë e humbura të dashurisë
    3) Magjitë e divorcit
    4) Magjitë e martesës
    5) Magjitë lidhëse
    6) Magjitë e ndarjes
    7) Dëboni një dashnor të kaluar
    8.) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj / magjinë e Lotarisë
    9) dëshironi të kënaqni të dashurin tuaj
    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për një zgjidhje të qëndrueshme. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...